Reklamacje:
1. Biżuteria Tiamo objęta jest 6-miesięczną gwarancją. W przypadku niezgodności towaru z umową, Kupującemu przysługuje możliwość złożenia reklamacji w następującej kolejności:
a. Reklamację należy złożyć mailowo na biuro@tiamobojestes.pl , przesyłając zdjęcie reklamowanego produktu wraz z opisem niezgodności z umową oraz datą zakupu.
b. Po otrzymaniu w/w maila od Kupującego, sprzedawca w ciągu 14 dni roboczych, informuje Kupującego drogą mailową, jak przebiega dalszy proces reklamacyjny. W przypadku konieczności odesłania reklamowanego produktu Kupującego do sprzedawcy, koszty wysyłki ponosi sprzedawca.
2. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy ponosi Sklep – Sprzedawca.
3. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru. Ponadto, zdjęcia przedstawiające Biżuterię z użyciem kamieni naturalnych oraz naturalnych pereł są zdjęciami poglądowymi, a Sprzedający dąży do uzyskania podobnego efektu, jednak każdy jeden egzemplarz biżuterii będzie się różnić między sobą, co wynika z naturalnych półproduktów, które nigdy nie są takie same. Każda jedna kulka kamienia naturalnego czy każda jedna perełka jest inna i może różnić się odcieniem, połyskiem czy wielkością. Ubytki w kamieniach potwierdzają ich prawdziwość i nie są podstawą do reklamacji.
4. Reklamacji nie podlegają:
a) Powłoki złocone – w tym ścieranie się złocenia. Jest to naturalny proces.
b) Uszkodzenia mechaniczne wynikające z niewłaściwego użytkowania i konserwacji produktu – przerwana / przetarta nić.
c) Utleniane się srebra i srebra złoconego na ciemny i miedziany kolor (w przypadku złocenia), które wynika z jego właściwości chemicznych. Do tego procesu przyczyniaja się związki siarki występujące w powietrzu. Wchodzą one w reakcje ze srebrem tworząc ciemny osad na powierzchni biżuterii.
5. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna;
b) żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady.
Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad
albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla
Klienta;
6. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę sposobu usunięcia wady zażądać wymiany Produktu na wolny od wad, albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
Zwroty
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Czas liczony jest od momentu otrzymania przez Kupującego zakupionego produktu do momentu wysłania do sprzedawcy.
2. Przed dokonaniem zwrotu, Klient zobowiązany jest poinformować sprzedawcę o zamiarze zwrotu mailowo na biuro@tiamobojestes.pl. Wówczas, Klient otrzyma od sprzedawcy formularz zwrotu.
3. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa uważana jest za niezawartą.
5. W terminie 14 dni od odstąpienia przez Klienta od umowy, Właściciel Sklepu zwraca Klientowi zapłaconą kwotę za zakupiony produkt.
6. Zwrotowi nie podlega biżuteria Tiamo wykonana na indywidualne życzenie Klienta, według jego wytycznych. Zwrotowi nie podlega biżuteria Tiamo personalizowana, czyli taka, która nie jest w sprzedaży ogólnodostępnej, a została wykonana specjalnie dla Klienta.
7. W przypadku zwrotu, środki nie są zwracane za usługę “ekspresowej realizacji” oraz za “dedykację własną”, które to zostały zrealizowane i stworzone dla Klienta.